چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

بازدید: 56 بازدید
چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

کرم پودر بخشی از آرایشی بانوان است به علاوه دخترهایی که تو سلیقه شان مشکل پسند هستند.ما امروزه در ایران شاهد کرم پودرهایی هستیم که اغلب تقلبی هستند و با برند های تقلبی در بازار به فروش می رسند.

ما به شما توصیه می کنیم کرم پودرهایی که اصل هستند و به پوست شما آسیبی نمی رسانند را تهیه کنید البته از سایت های معتبر فروشگاهی.هر چند که امروزه در ایران شاهد رشد زیاد قیمت لوازم آرایشی هستیم اکثریت ما ایرانی ها این لوازم آرایشی اصل را از خارج تهیه می کنیم چون اصل و درجه یک هستند.

ما باید کرم پودر مخصوص به پوست خود را انتخاب کنیم تا شاهد پوست زیبا باشیم و همیشه پوست درخشان و زیبایی داشته باشیم.ما امروزه در سایت فروشگاهی دلزار می خواهیم بهترین کرم پودرها را به شما معرفی کنیم تا با نحوه آن ها آشنا بشید.می خواهیم کرم پودرهایی را به شما معرفی کنیم که متناسب با رنگ و بافت و پوست شما باشد.

اگر شما تجربه کافی از کرم پودرهای مختلف را دارید دوست داریم که با ما در سایت فروشگاهی دلزار در میان بگذارید تا ما هم بتوانیم در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک بگذاریم.دوست داریم تا آخر مقاله با ما در سایت همراه باشید تا استفاده از کرم پودر و نحوه ی استفاده ی آن را به شما خالصانه توضیع دهیم

کرم پودر خوب برای پوست

درباره کرم پودر می خواهیم به شما بگیم که امروزه کرم های پودر زیادی در بازار وجود دارند،که در عوض هر کرم پودری نمی تواند مناسب با پوست شما باشد،حتی اگر این کرم پودر از بهترین برند ها باشد.در اولین اقدام شما باید حتما پوست خود را به درستی شناسایی کرده باشید تا بتوانید کرم پودر مخصوص به پوست خود را انتخاب کنید.

امروزه مشاوره های زیادی وجود دارند که می توانید اطلاعات پوست خود را از آن ها بگیرید.اما بسیاری از ما از چنین اطلاعاتی دوری می کنیم و از فروشنده ها می خواهیم که کرم پودر مخصوص به پوست بدنمان را بدهند، که کاملاًاشتباه است و فروشنده از اطلاعات پوستی بدن ما هیچ اطلاعاتی ندارد.

معمولاً پوست ما انسان ها یا نرمال است،یا چرب،یا خشک است و یا ترکیبی از این سه مورد، ما برای هر طیف از پوست مون کرم های مخصوص به خودشون را داریم،و اگر از ما بخواهیم مثلاً پوست بدن ما نرمال است و از کرم پودر خشک استفاده کنیم هیچ نتیجه ای برای ما حاصل نمی شود.

اما اگر پوست شما سفت باشد در عوض پوست شما خشک است و می توانید از کرم مخصوص به پوست خشک استفاده کنید که صد درصد نتیجه ای برای شما دارد.اگر پوست شما براق است و این براق شدن در صورت شما آشکار است،در این حالت شما پوست مرطوب دارید و باید از کرم پودر مخصوص به پوست چرب که متناسب با پوست شماست استفاده کنید.

کرم مخصوص به پوست چرب را می توانید از سایت فروشگاهی دلزار تهیه کنید.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

کرم پودر کلارنس حاوی ضد آفتاب CLARINSاصل اورجینال

بعضی وقت ها ما انسان ها بخشی از قسمت های پوستمون خشک و قسمتی دیگر چرب است پس ما در این حالت شاهد ریزی پوست بدنمون هستیم که بدنمون مختلط است،باید کرم های مخصوص به پوستمون را انتخاب کنیم،تا شاهد زیبایی و درخشانی پوستمون باشیم.برندهای CLARINS،LOREALPARIS،GOLDENROSEبرندهای خیلی معتبری هستند که گزینه ی خوبی هستند برای افرادی که پوست های مختلط دارند.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

ساختار شیمیایی کرم پودرها

-کرم پودری که بر اساس روغن نرم کننده ساخته شده

-بر پایه روغن ساخته می شود

-بر پایه تالک ساخته می شود

-معمولا اساس آن آب با بافت کرمی است

-فاقد چربی است

-آب مقاوم به انتقال

-مبتنی بر سیلیکون

کرم پودر ها به 7دسته تقسیم می شوند

1محصولات مایع

2محصولات استیک

3محصولات موی

4محصولات کوشن

5محصولات بی بی کرم BB

6محصولات سی سی کرم CC

7محصولات فومی

ما باید به تک رنگ بودن پوست و فرمولاسیون آن توجهی هم کنیم چون بعضی از آن ها کارکرد ضد هم نداشته باشند.وقتی کرمی را تهیه می کنید حتماً برچسب روی کرم پودر ها را مطالعه کنید تا بفهمید چه چیزی روی برچسب ها نوشته شده است.

رنگ پوست خود را انتخاب کنید

اکثراً بعضی از بانوان کرم پودری را انتخاب می کنند که هیچ ربطی به پوست بدنشان ندارد و این محصول آرایشی که انتخاب کردند زیبا و جذاب نیست.ما باید بفهمیم که پوست بدنمان تشخیص،نوع پوست و ته رنگ پوست چون هر دوی این ها اهمیت دارند.

چون ته رنگ پوست مخصوص بانوانی است که پوست بدنشان روشن و سفید است.چون اهمیت خیلی زیادی دارد اگر کرم پودری را انتخاب کنند که متناسب با چهره شان نباشد در این حالت چهره شان تیره می شود.معمولا رنگ هایی که در کرم پودر ها مشاهده می کنیم صورتی،کهربایی یا همان زرد رنگ هستند.

خانوم های خاورمیانه اکثراً پوست سبزه دارند که کرم پودر کلارنس اورجینال اصل را به شما معرفی می کنیم که گزینه خیلی خوبی است و می توانید زیبایی را در چهره تان مشاهده کنید.ما معمولاً نمی دانیم که چطوری ته رنگ پوست خود را تشخیص دهیم راه حل ساده ای است مچ دست خود را زیر چراغ سفیدی قرار دهید اگر رگ های دست شما آبی بود پوستتان سرد است.

در این حالت تک رنگ پوست شما PINKاست در این حالت ما باید سراغ کرم پودرهایی برویم که با رنگ های صورتی سازگاری دارند اما اگر پوستتان سبز رنگ بود در این حالت پوست شما گرم است و سراغ رنگ های زرد بروید. افرادی هم که پوست سفید دارند باید رنگ مخصوص به کرم پودر را انتخاب کنند.افرادی که پوست گرم دارند تک رنگ پوستشان اکثراً طلایی یا هلویی است.

کرم پودر های که چربی ندارند

امروز می بینیم که در ساخت کرم پودرها از اسید چرب استفاده می شود،که این اسید چرب در روزهای آتی باعث انسداد منافذ پوستی شده و صورتشان آکنه و جوش می شود.پس کرم پودرهایی که چربی ندارند این اسید چرب حذف شده و امروزه استر جایگزین آن می شود.

می بینیم که بسیاری از کرم ها به عنوان OILFREE روی کرم پودرها مشاهده می شود.بهترین فونداسیون هایی که تا امروز دیدیم برای انواع پوست هاOILFREE است.در عوض می خواهم بهتون بگم که OILFREE هیچ ربطی به SPF ندارد این دو از هم جدا هستند.

نحوه کرم پودری که روزانه باید مصرف کنید

اکثریت خانوم ها براشون مثل عادت شده که هر روز یان هفته ای چن بار از کرم پودر استفاده کنند.اما باید در نظر داشته باشید که باید نکاتی را هم رعایت کنید تا کمترین آسیب به پوستتان وارد شود و انتخاب این کرم ها به مصرف روزانه ی ما و محل زندگی شما بستگی دارد.مثلاً خانوم هایی که در شمال زندگی می کنند آب و هوای مرطوب دارند.

نوع کرم پودر آن ها با افرادی که در مناطق گرم سیر و یا خشک زندگی می کنند متفاوت است و در عوض مراقبت بهداشتی هم فرق می کنند.معمولاض کرم پودرهایی که برای شما در نظر می گیریم باید سبک باشد و SPFتقریباً 10تا30 برخوردار باشند تا بتوانند در مقابل اشعه خورشید محافظت کنند.

کرم های بی بی {BB} کرم های خیلی خوبی هستند چون حاوی مرطوب کننده پرایمر،ضدآفتاب و ترکیبات ضدپیری و آنتی اکسیدانی بسیار قوی هستند و می توانند در برابر آفتاب و خستگی به خوبی از پوست محافظت کنند.رنگ دانه هایی معمولاً در کرم بی بی {BB} وجود دارند که از عیب های روی پوستتان مثل آکنه و جوش محافظت می کنند.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

خانوم هایی که به دنبال کرم پودر روزانه هستند و می خواهند پوستی بدون جوش و سر سیاه داشته باشند کرم سی سی {CC}را هم پیشنهاد می کنیم که فرقشان با کرم بی بی {BB} این است که رنگ دانه های کرم پودر سی سی {CC} بیشتر بوده و قدرت پوشانندگی بالایی دارند و حتی طول ماندگاری آن ها هم بیشتر است.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

ما به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه از کرم پودر استفاده کنید از پرایمر استفاده کنید تا سطع ناهموار پوست را کاهش داده تا بتوانند ماندگاری دوام و قدرت آرایش را افزایش دهید.

اگر زیر ساز خوبی برای آرایش ندارید و حتی در این زمینه هم اطلاعاتی آن چنانی ندارید که کرم پودر بخوبی روی پوست صورت شما قرار نمیگیرد ما به شما پیشنهاد می کنیم که مرطوب کننده به جای کرم پودر زمانی امکان دارد که فرمولاسیون شیمیایی آن ها یکی باشد.

چون اگر فرمولاسیونشون مشابه نباشد استفاده از مرطوب کننده باعث می شود تا کرم پودر بخوبی روی پوستتان ظاهر نشود و اون فرمی که دلخواهتان است روی صورتتان مشاهده نمیشود.

هرگز به دنبال بهترین کرم پودر نباشید

یکی از مهم ترین رازی که خانوم ها باید بدانند این است که کرم پودر مانند هر آرایشی و بهداشتی و حتی پوشیدنی با جنس و سن و حتی وزن و نیاز پوستی افراد امروزه تولید و طراحی می شود و در این جا هر خانومی باید متناسب با پوست خود و بهترین برند مناسب باشد و در غیر این صورت آن همه هزینه ای که برای درمان کرده بود بی فایده خواهد بود.

خانوم ها باید بدانند که ما بهترین سبک مدیریتی نداریم پس باید به این نکته هم راضی باشیم که بهترین کرم و یا بهترین برند کرم پودر هم نداریم.در این جا همه چیز به نیاز شما بستگی خواهد داشت.

اکثر خانوم ها ادعا می کنند که محصولی را که مناسب پوست خواهر یا مادرشان است می تواند مناسب پوست شما هم باشد اما اینطور نیست چون شاید پوست خواهر یا مادرتون خشک باشد اما پوست شما چرب باشد پس توصیه نمیشود.

امروزه برای سازگاری کرم پودرها به جای اینکه دنبال بهترین برند باشید به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال شناسایی صحیح پوست خود باشید و اگر مشکل واسه شما پیش اومد می توانید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا خدایی نکرده تبلیغ این کرم های پودر شما را فریب ندهد.

آیا کرم پودرها می توانند راه حل خوبی برای جای جوش ها باشند؟

جواب این سوال حتماً خیر است چون اگر شما دنبال معلول درمانی باشید و به علت کاری نداشته باشید مانند افرادی می شوید که برای گلودردهای پیاپی خود سرم یا آمپول می زنند در حالی که شاید علت این گلودردها عفونت شکمشان یا معده شان باشد و یا حتی مسائل دیگر.

اگر می خواهید از جوش ها خلاصی یابید و پوستی زیبا و شفاف داشته باشید باید به رژیم غذاهای سبز روی بیاورید.شما باید به جای نوشابه و یا استک ها به گیاهان و سبزی ها و حتی میوه ها روی بیاورید.

حتی الامکان از شیرینی دوری کنید و اجازه دهید که گیاهان دارویی،طی سنتی و روش های مراقبتی و خشکبارها وارد رژیم غذایی شما شده تا این گیاهان بدن شما را از دم نوش ها پاکسازی کنند تا چهره ای زیبا و شفاف داشته باشید.

اکثریت ما چهره مان پر از آکنه و جوش است و یا حتی افتادگی زیر چشم و بسیاری از مشکلات دیگر که امروزه ما انسان ها با آن ها سروکار داریم که همه این ها با اصطلاح سبک زندگی،امکان پذیر خواهد بود.

خانوم های عزیز تا می توانید از آهن و ویتامین D در رژیم غذایی تون استفاده کنید تا این کرم پودرها برای ازبین بردن آکنه و جوش بتوانند پوست شما را شفاف کنند و چهره ای زیبایی برای شما نمایان سازد.اما این نکته را هم به یاد داشته باشید مصرف بیش از حد از کرم پودر چهره ی شما را کهنه و پیر کرده و آسیب های پوستتان را افزایش می دهد.

منظور از کرم پودر CRUELTYFREE چیست؟

اگر کرم پودری را خریداری کرده اید و این عبارت را روی محصولتان مشاهده کردید از تولید و ساخت این محصول از نمونه ی حیوانی برای تست آن استفاده نشده و این فراورده های حیوانی در فرمولاسیون آن به کار نرفته است.

البته این نکته را هم به شما بگیم که کل برند ها محصولشان کرولتی فری نیست{ CRUELTYFREE}تعداد کمی از آن ها به این صورت است و می توانید اطلاعات بیشتری را روی برچسب های هر محصول مشاهده کنید.و محصولاتی که صد درصد وگان هستند کرولتی فری هستند{ CRUELTYFREE}برای آشنایی با محصولات VEGAN CRUELTYFREE از سایت PETAدیدن کنید و اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

کرم پودر MOUSSE بهتر است یا کرم پودرLIQUID؟

فعلاً هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد چون همه ی این ها به پوست شما و سازگاری که با فرمولاسیون کرم پودر داشته بستگی دارد و البته پزشک متخصص پوست می تواند تشخیص دهد.معمولاً این کرم پودرها هیچ ربطی به کیفیت ندارند چرا که همه ی این ها به سلیقه ی شما بستگی دارد.

چون افرادی هستند که علاقه ای به کرم های پودری که پوشانندگی بالا دارند ندارند چون اکثریت شون ترجیح میدهند که سبک باشند تا پوستشان باعث آکنه و جوش نشود.ما در اینجا و تجربه ای که بدست آوردیم کرم بی بی{BB}و سی سی{CC}را پیشنهاد می کنیم که صد درصد نتیجه ی خوبی برای شما خواهد داشت.

پس در نتیجه هر مدلی را که انتخاب می کنید سعی کنید که متناسب با پوست شما باشد و برای پوستتان سازگاری داشته باشد.اگر در هر صورتی می خواهید برق افتادگی کرم پودر روی پوست صورت خود راکاهش دهید بهتر است تا از پنکک و اسپری استفاده کنید.

بخش پایانی و نتیجه گیری

امیدواریم که توانسته باشیم از اول مقاله تا بخش نتیجه گیری همه ی گفتارهایی که شما و مشکلاتی که داشتید براتون رفع کرده باشیم و در کنار این مقاله لینک هایی را که براتون گذاشتیم مشاهده کرده باشید و براتون مفید باشد و راهنمای خوبی برای استفاده از کرم پودرها باشد.

به این نکته هم توجه داشته باشید که ضد آفتاب هایی که در POWDERCREAM ها بکار می رود همان خاصیت ضد آفتابی را داشته باشند اما در مورد SPF هم بهتر است که با پزشک مشورت کنید تا بتوانید کرم مناسب با پوست خود را تعیین کنید.

محض یاد آوری هم بگیم زمانی که ورزش می کنید به هیچ عنوان از کرم پودر استفاده نکنید چون صد درصد باعث لکه روی پوست شما می شود.اگر در دوران مصرفتون زیاد از ضد آفتاب استفاده می کنید حتماً مصرف پنکیک را هم کم کنید تا اون اثر بخشی که از کرم پودر بدست آوردید کاهش پیدا نکند.

و نکته ی کلیدی آخر ضد آفتاب هر 130تا160دقیقه هم باید از سر گرفته شود.امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید و به اون نتیجه ی دلخواهی که مد نظرتون بوده را در مقاله سایت فروشگاهی دلزار بدست آورده باشید.

دسته‌بندی کرم پودر
اشتراک گذاری
نوشته‌های مرتبط

2 پاسخ به “چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت در واتساپ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت